Søg i denne blog

søndag den 29. marts 2015

Sr. Ives skrub


Her er min første anmeldelse på min nye blog. Jeg har glædet mig vildt meget til at lave den, så jeg håber i vil synes godt om den. 

Produktet, jeg har tænkt mig at anmelde, er denne Sr. Ives skrub. Det er en skrubbemaske med små korn, som vil gøre huden babyblød bagefter. Den jeg har er den grønne, som giver en frisk hud. Jeg har hørt mange engelske youtubere snakke om denne skrub, og den har fået enormt gode anmeldelser. Mærket bag den, altså Sr. Ives, ligger nr. 1 i Usa.  Jeg kan godt lide at skrubbe de døde hudceller væk, selvom jeg ved nogle ville foretrække at exfolierere huden med en frugtsyre, men denne er altså virkelig god. Den har en dejlig konsistens, med nogle bittesmå skrubbekorn i. Efter brug føles min hud virkelig blød, og jeg kan næsten ikke holde op med at røre ved mit ansigt. Dog er jeg ikke så fan af lugten. Jeg kan godt mærke, at man ikke skal skrubbe specielt meget, da den gør meget af sig selv. Så du skal altså bare bruge dine fingre, og massere den ind i huden i cirkel agtige bevægelser.





Alt i alt er den rigtig god. Lugten er jo bare smag og behag. Der er 150 ml, og jeg ved at du kan få den vildt billigt i Normal. Jeg har ikke set den andre steder i Danmark, men ellers er den også på nettet. Min er købt i Normal. Jeg kan ikke huske hvor meget den koster, det kan jeg lige prøve at finde ud af. Jeg kan i hvert fald huske, at den var vildt billig og virkelig pengene værd! Den er til alle hudtyper, olie fri og 100% naturel exfoliering. Når jeg en gang løber tør, skal jeg helt sikkert købe den igen! Kan klart anbefales!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar